JOIN FACEBOOK KAMI

JOIN FACEBOOK KAMI
Join FaceBook, Sila Klik Logo

Tuesday 11 December 2012

PENYELARAS SAMM PAHANG DI KONTI "SANTAI FM"

Malam tadi (11 Disember 2012) mulai jam 10.00 malam selama 1 jam, Penyelaras SAMM Pahang, Sdr Bung Hatta telah ditemubual secara bersantai di Stesen Radio Internet "Santai FM" oleh DJ Santai FM yang juga Blogger/Penyelaras KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera), Sdr Wfauzdin NS.

Berbagai perkara telah dibualkan khususnya berkaitan perkembangan SAMM Pahang dan hala tuju perjuangan NGO ini.  Sdr Bung Hatta juga telah menceritakan beberapa pengalaman beliau bermula dari beliau menceburi politik sehinggalah kini menumpukan kepada SAMM Pahang. 

Turut disentuh oleh beliau adalah tentang beberapa perancangan dan aktiviti SAMM Pahang termasuk program Santai Anak Muda yang dijadualkan pada awal bulan Januari tahun depan bertempat di Temerloh.  Tarikh sebenar serta beberapa maklumat terperinci akan dimaklumkan kemudian.

SAMM Pahang mengucapkan ribuan terima kasih dan penghargaan kepada Radio Santai FM yang sudi menjemput Penyelaras SAMM Pahang sebagai tetamu stesen radio ini.  Ayuh, kita meriahkan radio Santai FM dengan mengikutinya di http://santai.fm

Bung Hatta sedang ditemubual oleh Wfauzdin NS

Persediaan sebelum 'On Air".  Sdr Suhaimi (berdiri) orang kuat Santai FM yang juga Juruteknik sedang melakukan tugasan

No comments:

Post a Comment