JOIN FACEBOOK KAMI

JOIN FACEBOOK KAMI
Join FaceBook, Sila Klik Logo

Monday 27 August 2012

SAMM PAHANG BANTU KAWALAN KESELAMATAN SEMPENA KUNJUNGAN YB NURUL IZZAH KE PAHANG PADA 28 OGOS INI

Penyelaras SAMM Pahang, Sdr Kamarul Hatta @ Bung Hatta menyeru kepada semua ahli SAMM Pahang agar turun membantu di dalam aspek keselamatan sempena lawatan Naib Presiden KEADILAN, YB Nurul Izzah ke Pahang pada 28 Ogos (Selasa) ini.

Lokasi pertama yang menjadi kunjungan YB Nurul Izzah adalah di Keratong 8, Rompin di dalam Majlis Jamuan Hari Raya Eidul Fitri anjuran KEADILAN Rompin.  Program bermula jam 02.00 petang di tapak perniagaan Felda Keratong 8.  

Kemudiannya, YB Nurul Izzah akan menghadiri Majlis Hi-Tea di Markas PAS (MTD) Peramu Jaya, Pekan mulai jam 05.00 petang.  

Program makan malam pula akan diadakan di Restoren Mexica, Kuantan mulai jam 07.30 malam.  Lebih kurang jam 10.00 malam, YB Nurul Izzah akan berceramah di Markas PAS Putra Balok dan kemudiannya berceramah di Taman Seri Mahkota Aman, Batu 11, Kuantan.

SAMM Pahang akan bersama KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera) untuk membantu petugas-petugas di dalam aspek keselamatan sepanjang program diadakan.  Mohon semua ahli SAMM Pahang turun membantu bagi menjayakan program ini.

No comments:

Post a Comment